nytt inlägg

Dålig uppdatering idag, men jag har absolut inget att skriva om. Men ska försöka få ihop något här. Det är cirka sex dagar och fjorton timmar tills vi far till Luleå och sen vidare till Thailand. Jag längtar så himla mycket komma bort från skolan och det kalla vädret. Dessvärre kommer det bli när jag kommer hem, alla prov och inlämnings uppgifter jag missar nu görs veckan efter påsklovet. Så jag kommer defenitivt ha jobb att göra! Idag då, jo jag har vart på skolan sen fick vi sluta tidigare så jag for hem och la mig vid tv, har även suttit endel vid datorn. Några mattetal hann jag också att göra, engelskan får vänta!

Ikväll ska jag ta och duscha kanske sätta på en ansiktsmask och en hårinpackning. Sen blir det att se tv hela kvällen typ. Men först ska jag jobba lite mer med matte, vi hörs senare!


Det kommer mycket sommarbilder nu men det är bara därför jag längtar!
Från vänster Veronica och Harriet i förgrunden, sen Viktoria, Jag, Matilda N och Matilda S.
Skolavslutningen i åttan.



Kommentarer
Postat av: Ammmee

fan vad snygg du var på bilden ;)

2009-03-24 @ 21:01:43
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0