norsjö

Ikävll blir det en tidig kväll, är riktigt trött och har ont i magen. Så jag ska nog lägga mig och läsa efter att ha suttit här. Imorgon ska jag fara till Norsjö, hälsa på min farmor men även lämna mitt CV på Solbacka (äldreboende). Jag får hoppas på det bästa, skulle vara så himla roligt att få jobba där igen. Förra sommaren var perfekt bo i stugan i tre veckor, det finns inget bättre. Jag hoppas det blir likadant i år, men man vet ju aldrig vi får se. Iallafall imorgon far jag med bussen till Norsjö och förutom att fara på Solbacka ska jag även vara med världens bästa kusin, Matilda. Vi ska nog se hockey mest hela tiden som vi alltid gör, och det är alltid lika roligt. Jag stannar där tills på söndag kväll så vi får se hur mycket jag skriver i helgen och om jag hinner skirva något imorgon.


Kommentarer
Postat av: apa

ye har du köpt likadana B)

2009-03-23 @ 08:07:55
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0