match


bilden kommer från skellefteaaik.se


Godkväll, jag ska snart gå och lägga mig men skriver först ett kort inlägg om kvällen. Jag spenderade min måndagskväll på Skellefteå Kraft Arena där jag kollade hockey. Matchen slutade 3-5 känns rätt surt, vill så gärna att de skulle vinna! Nu får vi hoppas på att det här inte var vår sista hemma match för säsongen. Mia var förresten på hockeyn, åh hon är världens bästa unge. Jag vet inte vad jag ska underhålla mig med under pauserna nästa säsong när hon har flyttat. Fick också träffa hennes lillasyster, bara fem veckor, hon var så himla liten. Jag kommer sakna den familjen.

Imorgon blir det skolan sen plugga känns inte så lockande. Men den här veckan bör gå rätt fort, långfärdsskrdskor på onsdag och bygdsiljum på fredag. Ska bli kul, men nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0