långfärdsskridskor

Halllå! Sitter just nu och lyssnar på musik och känner mig allämnt smutsig. Lukter gott gör jag inte heller, mest bara rök. Som ni kanske vet har vi (dvs SPFL 1b) varit och åkt långfärdsskridskor/vanliga på kågefjärden. Vi åkte först en runda som är 6km sen satte sig dom flesta vid brasan och fikade, riktigt mysigt. Det är dom här stunderna man verkligen förstår att man har valt rätt linje. Jag provade även långfärdsskridskorna och jag säger bara inte igen, jag åkte mest på insidan av skon och vrickade fötterna hela tiden. Men en upplevelse iallfall, om jag gör det igen ska jag ha bättre skor som sitter fast. För er som inte vet så är långfärdsskridskor mest bara en lång skena, och skolan har sånna med skidspännen så man har vanliga skidpjäxor. Så den är ju rätt ostabil man sitter ju bara fast i tårna.

Förresten är en ny design påväg upp, kommer nog senare idag. Det blir guld! Ikväll blir det hockey, borta match. Ska du se matchen? Vi måste vinna, vill verkligen att vi ska gå vidare eller iallfall ha en till hemma match! Vi får väll se hur det blir. Nu ska jag öva lite engelska och skriva en såndär lista som alla har om sanningar om mig själv. Den kommer väll upp på ett tag, tillsvidare får ni roa er med annat.


klicka på bilden så blir den större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0