ishockey

Vilken skit match 0-6. Jag fattar inte att dom inte bytte målvakt, Hadelöv aläppte in några för enkla mål. Men det går itne att ändra på nu, hoppas bara att pumba får stå nästa. Inte för att jag tror vi har någon chans men. Annars hade jag jätte roligt att och Matilda satt mest och lekte med Mia eftersom det inte var så mycket att se. Världens bästa unge, kommer verkligen att sakna hon. Ska även få någon bild från dom sen, så ni får se det då. Ja, vad ska man börja göra nu då när hockeyn börjar ta slut? Jag kommer tyvärr att missa finalen, men jag hoppas verkligen att Frölunda kommer dit nu och vinner! Vilka vill ni ska vinna serien?


Kommentarer
Postat av: Ida nilsson

FÄRJESTAD ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÅÅÅ FÄRJESTAD!!! :D :D :D

Dom tar sm-guld dom! ;)

2009-03-24 @ 14:01:53
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: matilda

men Frölunda..=D!!

2009-03-25 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0