grymt


Världens bästa Mia Dimitrakos!

Vilken grym match! Så roligt att kolla på när de går bra. AIK vann med 5-2 och får därför spela en sjunde avgörande match nere i Linköping. Jag hoppas verkligen att det går vidare, det skulle vara så stort! Idag satt jag iallafall med min underbara kusin och kollade. Vi fikade punchrullar i pausen och lekt med Mia. Jag tog även några kort, och Nikos mamma tog de bilder där jag och Mia sitter på samma bild. Men vi hade lite svårt att fastna för Mia hoppade mest runt på soffan, men men de funkar.

Nu ska jag snart äta sen blir det att bänka sig framför soffan och kolla Melodifestivalen. Har inte nån jätte favorit men H.E.A.T och Uggla tycker jag är bra. Vem/Vilka är dina favoriter?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

SÅ HIMLA HÄRLIGT !!!!!!!!!

2009-03-14 @ 19:49:08
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Julia Ekendahl

ja visst ! :)

kram

2009-03-14 @ 21:18:56
URL: http://ekendahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0