godmorgon

Jag har just duschat och packat lite väntar på att Matilda ska komma ner så vi kan äta frukost. Idag far vi alltså till Bjurträsk och jag far hem ganska tidigt på söndag tror jag. Mamma vill att jag ska åka med Martin och Jenny, får se hur de blir med den saken senare. Iallfall igår var jag ju även på stan och tänkte visa vad jag köpte.


Jag köpte bågarna till vänster igår och köpte de andra för nån vecka sen. Vilka tycker ni var snyggast?
Båda kommer från glitter och kostade 80 kronor styck.
Jag köpte även snoddar, vilket jag inte orkar lägga ut bilder på jag antar att alla vet hur en snodd ser ut?
Även snoddarna kom från glitter kostade 15 kronor för sex stycken.
Och tillsist så beställde jag ett par gladiatorsandaler som jag får vecka 13, bilder kommer då.
Jag beställde de från nån tjej på mammas jobb och de kostade cirka 580kronor tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0