FL

Goddagens läsare! Har just kommit hem från skolan, inget speciellt med den här dagen. Allt har bara rullat på som vanligt. Nu ska jag skriva min LPL uppsats om mig själv, inte så kul men de måste göras det med. Sen blir det att öva alla 40 glosor vi har till imorgon i engelska. Imorgon ska jag även till ortopeden vet inte riktigt vad han ska göra förutom att kolla knäet, det kanske blir att röntga senare osv. Så jag vet inte hur mycket jag missar av skolan imorogn, det återstår att se! Förresten, vad går du för linje/klass?


Spectrum Friluftsliv och ledarskap!

Nu känner jag att jag måste plugga, kanske blir det att leta nått gott att äta. Skriver senare, hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0