09/03/28

Godmorgon, idag vaknade jag och kusinen vid tio, men gick upp först halv elva. För matilda skulle med bussen, men vi han iallfall med att fara och köpa godis och sitta och sola lite! Nu ska jag vara med Matilda S, hon ska komma hit jag har ingen aning vad vi ska göra. Bara ta det lungt antar jag. Vet inte om vi kanske ska se matchen, vi får se!


Längst bak från vänster, Matilda N och Viktoria
Längst fram från vänster, Jag och Matilda S
-07 (?)


Ikväll ska jag forsätta packa, och om jag hinner börja städa mitt rum. 2 dagar och 18 timmar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: NATALIE

svar: Den ska då finnas där :P

2009-03-28 @ 18:36:41
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0