09-03-24



Hej, idag fick vi sluta vid halv ett! Riktigt skönt, snart har halva veckan gått! Jag har ingen fantasi så jag vet itne vad jag ska skriva. Idag blir det att göra lite matte så jag kommer ikapp och sen blir det även att börja på engelskan! ANnars har jag inte så mycket att skriva då jag bjuder på en dagens.

dagens humör: glader
dagens låt: Erik Hassle - Hurtful
dagens frisyr: upsatt, äckligt
dagens klädsel: förr jenas, t-shirt, skjorta. nu mjukisdress
dagens borde:
plugga
dagens planer:
inga alls
dagens vill ha:
sommarkläder
dagens längtan:
thai
dagens beroende: tv
dagens tråkigaste: minusgrader
dagens person: kaj har varit en stjärna ida
dagens bild:

BVFA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0