09-03-17

Goddagens, har inte hunnit/orkat uppdatera förren nu. Vi slutade vid halv tre då jag vandrade mot stan med Danne sen så hakade även Niklas på när vi närmade oss stan. Riktigt trevligt sällskap! På skolan då, vi började med matte. Jag som ska vara borta åtta dagar från skolan skulle missa matte provet och frågade om jag fick göra det senare, men nej det skulle jag inte. Men då skrev min mamma och nu ska jag få göra det så det blir perfa. Sen hade vi samhällsredovisning, gick väll bra eftersom vi fick köra sist och han itne ens berätta allt, så hon han inte heller ställa några frågor. Men jag tror de gick ganska bra för min och Amme. Sen rullade bara dagen på med svenska och LPL.

Ikväll hade jag tänkt göra läxa men tyvärr så glömde jag alla saker på skolan, hade väll lite väl bråttom men det får jag ta. Ska nog gå bra iallfall, friluftsliv-redovisning imorgon. Får se hur det går, vi ska leka gissa bajset. Ja så seriösa är vi! Nae nu ska jag ta och läsa Aftonbladet och Expressen, känns roligt att göra det idag.


bjuder på denna sommarbild från sommaren 07 (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0