09-03-15

Okej halv taskig uppdatering idag. Jag har suttit och läst "Så länge vi båda andas" hela dagen. Åh vad bra den är, den går nästan inte att sätta ifrån sig. Men nu hade jag tänkt sitta här en stund, kolla lite bloggar osv. Sen blir det att duscha he in en hårinpackning och sätta mig och se tv. Blir nog guld! Veckan som varit har bara rullat fram, och jag hoppas vecka 12 går lika fort!

Imorgon är det måndag och det blir skolan som vanligt, men vi ska inte ha våra två sista lektioner så vi får sluta kvart i två. Jag kanske drar mig upp på stan en sabbis, skulle behöva köpa några böcker innan jag far till Thailand. Har ni några bok tips? Imorgon kväll blir det förstås hockey, om jag ens vågar kolla. Blir spännade!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Herregud... Rena skräckfilmen ju! Om jag var en i laget, jag skulle inte klara av att spela pga nervositet ;)

2009-03-15 @ 19:50:11
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0