09-03-05

Godmorgon! Idag var det egentligen tänkt att jag skulle till Piteåäventyrsbad med några tjejer i min klass, men så blev det inte. Mamma ville att jag skulle komma upp på hennes jobb och kolla lite saker och så ska även min kusin komma och jag ska hämta ut mitt pass. Så idag blir det alltså stan, ska kolla om jag hittar nått för min plånbok! Annars då vädret är inte det bestämma så jag känner mig inte så pigg på att gå ut, så det blir nog att sätta sig framför tvn ett tag innan jag drar mig mot staden.

Ikväll blir det att se hockey med kusinen, första slutspelsmatchen! Ska bli riktigt kul får se hur det går, vad tror ni vinst eller förlust? Efter matchen far vi hem till mig och så sover hon här och imorgon så följer jag med henne hem eftersom det är hockeyavslutning på lördag! Vi ska se hockey och äta på Medan, blir riktigt skoj!


världens bästa kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0