2/6-09

Goddagens har varit på skolan idag som vanligt, inget spec där vi fick veta betyg i svenska och LPL och även betyget på mattenationnella. Efter det for jag och Kaj in på stan. Kaj köpte en jeans jacka för 60 riksdaler och jag köpte mockaband så jag kan göra ett armband. Kajsa bjöd mig även på en mjukglass, och hon köpte en slush. Så vi satt och åt de medans solen fortfarande lyste!

Klockan sju ska jag vara på en konsert på anderstorp där min kära vän Amanda ska spela /sjung. Fick nämlingen två biljetter av hon så jag bestämmde för att bjuda med Matilda S, blir nog kanoners!


Amanda är flickan längst till vänster och Matilda S är flickan som står som person nummer 5 från vänster.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Hahah får man skratta åt främligen 'matilda s' på bilden? ;)

2009-06-02 @ 21:52:37
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0