09-01-27

Det blev förlust idag, kändes ändå rätt väntat. Färjestad var bättre, men en riktigt tråkig match att se på. Martin får inte spela så mycket, synd tycker jag skulle gärna se han få mer speltid och göra några mål. Annars hade jag rätt trevligt i pauserna, många söta bebisar att kolla på, gott fika och såklart lekte jag med Mia.  Annars då, ska göra min spanska som jag inte ens har börjat med. Vi ska (äntligen) betala resan till Thailand, så den är spikad nu.

Iaf jag tänkte ge er min första "Dagens lista", titta och njut.

Dagens humör:
Glatt
Dagens borde: spanska läxan.
Dagens frisyr: riktigt platt, och utsläppt
Dagens smink: foundation & mascara
Dagens klädsel: tidigare jeans, linne och skjorta. nu hemma uniformen.
Dagens planer: läxa>fika>sova
Dagens materiella vill ha: sommarkläder.
Dagens längtan: Thailand
Dagens beroende: musik
Dagens personer: Klassen och ett plus på Mia.
Dagens fundering: vad händer till helgen?
Dagens roliga: måste säga pappa, hans skämt är klockrena.
Dagens bild: L&V hoppar studsmatta i regnet, vad tänker vi med?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppa studsmatta, det kallar jag liv

2009-01-28 @ 18:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0