Tillbaka

Nu är jag tillbaka med min blogg, som en del kanske vet så tog jag bort den för att jag tröttnade. Men nu känner jag att jag inte har nått att göra på datorn. Så när jag ändå sitter här kan jag väll börja skriva igen:)!? Det kanske inte blir världens bästa uppdatering, vi får se hur länge jag orkar med den här. Satt jätte länge med headern som inte ens blev bra (!). Aja får fixa den vid ett senare tillfälle.

Iallafall, i helgen har jag haft cup. For till bjurträsk i fredags där jag då sov över vi såg let´s dance, åt och sen han vi inte så mycket mer. Vi steg upp vid 07.20 för att hinna till Norsjö i tid. Vi spelade vår första match klockan 10 sen rullade matcherna på och i slutet av dan hade vi vunnit alla våra matcher och vann där med hela cupen! Bra jobbat tjejer!  Efter det rullade jag, mamma och pappa hemmåt, såg hockeyn (saik-rögle), riktigt spännande. Men tre poäng fick vi med oss hem, skönt!  Idag får vi se vad som händer ska nog lägga mig i soffan och se en film är riktigt trött, &lemmen.

riktigt bra :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0