sodergren

Kvällen har jag spenderat hos min kära vän matilda södergren. Vi tittade mest på tv hockey, körslaget (vet nån vem som vann?) och AFV. AFV måste ju vara bland dom bästa programen, egentligen bara skadeglädje i det programet, tex när vi såg det var det en kille som fick en fiskekrok i näsen, vad är egentligen det roliga. Man borde bara tycka synd om han, men jag sitter mest och skrattar. Iallafall vi åt även godis i minimala mängder och spelade alla möjliga spel, ritade "mixmax gubbar" alltså jag ritar huvudet vi byter papper hon ritar överkropp, ni förstår eller hur?! Vi pratade även om våra drömkillar, hur dom ska vara osv. Vi kom fram till att jag "måste" ha en hockeykille (men för all del jag kan ta Robert Pattinsson med) medans matilda går på dom som ser snälla ut, haha! Har du några krav på din dröm kille/dröm tjej?





Kommentarer
Postat av: matilda

haha..Markan:D!!

2009-01-31 @ 23:39:04
Postat av: MATILDA

Haha våran Crippe blev ju snyggast ! ;) Jamen killen måste ju se snäll ut, inte ska han vara elak hahah (A9

2009-01-31 @ 23:52:25
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: sara

gifta sig rikt är väl det enda kravet.

2009-02-01 @ 20:36:59
URL: http://sarafallstromjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0