skolan



Sitter nu i skolan, vi har egentligen spanska men hon var tydligen sjuk. Kändes riktigt onödigt att inte ha kollat fc-mailen för då kunde jag ha legat hemma och sovit men istället sitter jag här med Linn, inte så dumt det heller. Vi har faktiskt rätt kul när vi sitter här och diskuterar. Efter den här lektionen har vi engelska, och sen ska vi på nån föreläsning. Ingen aning om vad den handlar om men det är iaf bättre än matte. När föreläsningen är klar ska vi på spinning, tror det blir första gången för mig, vad jag kan minnas. Har hört att det är riktigt jobbigt, men också riktigt kul. Får se vad jag säger efteråt. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, inga läxor, ingen hockey. Blir nog tv och bara slappa. Aja nu ska jag dra mig vidare och kolla bloggar osv, ni få ha det så bra. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Yää, snyggt ;)



Svar: Tackar tackar, jo berglunds är king, finns allt där.

2009-01-28 @ 11:00:29
URL: http://stigsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0