olika



Alla är vi olika, hur kul skulle det egentligen vara om alla såg precis likadana och tänkte på samma sak. Inte så kul tycker iallfall jag. Jag hade tänkt säga lite om mig eftersom alla kanske inte känner mig. Lisa Lundberg , 16 år och bor i Skellefteå. Bor här med min familj som består av mamma, pappa och min storebror Martin. Jag går ettan på gymnasiet och trivs jätte bra på den linje jag valt (Spectrum friluftsliv och ledarskap). Ja, vad jag gillar att göra då? Jo jag ser gärna hockey, och hejar såklart på skellefteå aik. Jag spelar även hockey, har just börjat så är ingen stjärna precis. Annars så är jag gärna med mina vänner, är i stugan och umgås med kusinerna i Bjurträsk. Så beskriver jag mig själv  i en kort varjant. Men här nedanför har min vän Amanda beskrivit mig, tycker den passar in riktigt bra faktiskt. (Detta är kopierat från amandas blogg).

Tjeenare! Detta inlägg tillgängar jag till Lisa Lundberg! Tänkte beskriva Lizz som person, hmmm... Hon är blond och "ganska" smart, iaf ibland, haha=D Hon gillar att se SKELLEFTEÅ  AIK!!! Eftersom hennes bror spelar där=D Hon gillar småbarn,marsvin och mina djur, haha bara mina HAHA =D Hon älskar filmen Twilight! Oj jag höll på att glömma, hon gillar osså snygga killar!!

Ni som känner mig hur skulle ni beskriva mig :)?

Kommentarer
Postat av: vikkan

jag skulle beskriva lisaluu såhär : =D



Hon är lättretad, dålig förlorare, skrytsam, Höhö hon har en riktig hockey famlij där alla älskar hockey. Hon har riktigt bra humor och är en man kan lita på.

Hon vill jätte gärna ha en hund , fast än så länge har hon bara haft marvin och ett X antal fiskar. Hon tror hon är cool när hon hoppar studdsmatta och har en massa filmer/ kort på det. Hon gillar killar som har snygga kläder (?). Hon är en fobi och det är att få vassa saker i ögonen.... hon fyller år exakt 3 veckor efter mig. Pallar inte skriva nå mer men hon är bara en riktigt bra bästavän !

2009-01-30 @ 15:35:37
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: ida nilsson

Känner inte Lisa bäst!

Men så mkt jag har lärt kanna av henne så är hon en Trevlig tjej som har bra humor och är KING på hockey!!

En jätte bra lagkamrat,Och själv hoppas jag att jag får lära känna lisa mer:)..

2009-01-30 @ 16:12:04
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: Eva

Lisa är en glad, positiv, envis tjej.Hon är tjejen som vågar prova på det hon får lust med, som tex ishockey. Hon vågar stå upp för det hon tror på, vågar gå sin egen väg och är en tjej man kan lita på. Just nu är det mycket snack om snygga killar, oftast hockeykillar !! Gillar det mesta, vara med kompisar, åka skidor gärna i fjällen, spela innebandy i "bergskedjan" i Bjuur, se på, spela och snacka hockey, bada, åka "bumper", vara i stugan, göra andra glada.

2009-01-30 @ 16:15:05
Postat av: ISAbelle

lisa är en tönt !½!!!!!!!!!!!:D

2009-01-30 @ 16:53:09
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Ammmmee

hahah jag vet att min beskrivning är bäst! =)

2009-01-30 @ 18:52:55
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0