Måndag

Idag vare första skoldagen för vecka 5. Veckorna går riktigt snabbt, önskar bara att de gick ännu lite snabbare. Kan det inte bara bli vecka 14 ?! För er som undrar så drar jag, mamma & pappa till Thailand då. Martin får stanna hemma och spela hockey ist, lite synd tycker jag hade varit roligt att haft han med! Aja måste börja inhandla lite saker till thailand, badkläder, sandaler, klänningar osv. Men inget hinner ju komma ut i affären innan så ska ta och beställa något.

Iallafall var på stan idag en liten stund, mötte upp vikkan där som skulle vara smakråd på jackan men den satt itne snyggt på mig så den fick hänga kvar i affären och istället köpte jag en skjorta. Svart/grå rutig, för 100 riksdaler, inte så pjåkit. Orkar inte ta nått kort på den osv får bli vid ett senare tillfälle. Och föresten så har jag bytt header eftersom min kusin inte gillade den, så var jag snäll och bytte. Får ta och skaffa en ordentlig sen.

 
Jag ger en bild från i sommras och en riktigt tjusig bild på Tobias Viklund och Viktoria Pettersson. 

Kommentarer
Postat av: vikkan

döda mig nu tack!!!

2009-01-26 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0