HELG

Godmorgon! Vaknade just och satt och läste tidningen när jag fick se ida! Grym tjej, det stod om hennes hockeyintresse, hon är värre än mig kan jag lova. Iallfall idag ska jag vara med agnes, hon flyttade från skellefteå när vi gick i tvåan och bor nu i skåne så vi ses typ aldrig. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, typ skridskor vi får se. Annars då, hockey ikväll! Tror nog att jag ska se det om jag och agnes inte hittar på något annat. Imorgon ska jag iallafall dra mig mot Bjurträsk och sen vidare mot Norsjö där det blir hockeyträning!
Skriver mer senare, ciao!


Jag bjuder även på denna midsommarbild från 06 (?).

Kommentarer
Postat av: matilda

snyggaste midsommarstången ever..=)!!!

2009-01-31 @ 12:03:08
Postat av: IdaNilsson^^

Shiit, är det där du och matilda :) ?

ihi, de va lite små pinsamt de där i tidningen = )...

2009-01-31 @ 15:38:38
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0