hard work

Idag var vi på föreläsning, var väl hyffsat tyckte jag. Hon svor rätt mycket och lät allmänt sur så det var bara jobbigt att lyssna på. Efter det drog iaf SPFL 1b vidare och körde spinning. Riktigt jobbigt för benen, blev inte anfådd direkt men kändes som om benen skulle ge vika i slutet. Men kändes skönt efteråt, men nu har jag redan ätit upp det jag gick ner. Köpte faktiskt lite nötter innan jag drog min hemmåt.



Just nu sitter jag mest och skriver med folk på msn, inget intressant. Ska snart äta, och sen blir det tv (top model 11) för hela slanten. Hade funderat på att dra mig mot skridsko plan men nu är det så sent så de hinner jag inte. Får bli nån annan gång. Måste öva så jag blir lite snabbare, just nu suger jag. Aja, hörde förresten att det var hockeycup den 7/2 i Vilhelmina, samma lag som förra gången. Hoppas på vinst nu med, men mer mål från bergskedjan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0