09-01-30

Godkväll! Jag har inte gjort mycket alls den här fredag kvällen, hade pratat om både bureå & bio. Men ingenting blev av, så jag tog det bara lungt med mina föräldrar, såg let´s dance, ätit godis osv. Är riktigt skönt att ha sånna dagar faktiskt. Iallfall tänkte göra ett snbbt inlägg innan jag går och lägger mig och läser twilight. Tack för alla kommentarer, var jätte roligt att läsa, fortsätt så. Detta har jag gjort idag: skolan>hem>ica>hem. Skolan bestod av skridskor, samhälls och matte en väldigt dryg dag. Sen så for jag på ica, träffade Joanne Dimitrakos där pratade en snabbis med henne, köpte godis sen drog jag mig hemmåt. Och när jag kom hem åt jag middag och sedan satte jag mig vid tv:n och nu sitter jag här. Vad har ni gjort ikväll?


Måste skaffa mig några nya bilder men tills vidare får ni nöja er med dessa.

Nu ska jag dra mig mot boken och min säng, ciao!

Kommentarer
Postat av: Ammmmee

Jag har sett hockey =D

2009-01-31 @ 00:01:13
URL: http://amanta.blogg.se/
Postat av: vikkan

bilden i mitten är ganska cool ;D

2009-02-01 @ 09:38:53
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0