09-01-26



Jag sitter och lyssnar på musik just nu äre Lost med coldplay i lurarna, en riktigt bra låt enligt min smak. Har just kommit hem från Ica shoppade en tidning och tuggumi. Har även sett lite hockey, men slutade pga av jag är tvungen att göra samhälls läxan, nån analys eller nått?! Får se ska gå och kolla på den snart, annars då? Jo jag ska fortsätta läsa på min Twilight bok (läser den på engelska just nu), sen duscha se tv och sen dra mig mot sängen. Imorgon är det kortdag på skolan så kanske far mot stan igen eftersom jag inte han med så mycket sen blire hockey.

Kommentarer
Postat av: vikkan

hallå vem är snyggingarna på bilden

2009-01-27 @ 16:50:33
URL: http://viktoooriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0