vikken

Okej nu ska jag börja plugga vi ska alltså kunna allt om alla mineraler, proteiner och sånt. Jag har tagit fram mina överstruknins pennor och nu är det bara att börja! Förresten så var vikkan här och lämmnade lite kläder, tack viktoria! Jag får allt snygga kläder av vikkan medans hon får gå och leta på mitt golv efter nått användbart. Jag återkommer ikväll med bilder från mina köp igår (förhoppningsvis), ska ta kort och ladda in de bara är dålig på sånt.

Aja över till pluggandet och ska även leta i frysen efter idas B&J eftersom jag nyss läste på hennes blogg att jag skulle få den! Tack ida!


Världens bästa vän, vikken.

Kommentarer
Postat av: Ida nilsson

Hoppas den smakade gott :]...

2009-02-26 @ 07:52:13
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0