rubrik



Hola! Ett prov & ett läxförhör idag, jag tror det gick rätt bra får se sen. Skolan var annars rätt okej, rullar på som vanligt. När vi hade slutat gick/cyklade jag och kaj in mot stan. Vi gick runt och kollade på allt möjligt köpte ett par solglasögon, en tidning och lite nötter. Ska visa mamma sandalerna jag vill ha, får se om det blir något eller ej.

Ikväll är det derby, vågar inte tippa men hoppas på vinst! Hade gärna varit i Luleå och kolalt men eftersom jag är fattig och kommer bli ännu fattigare var det inget att tänka på. Blir att ligga framför soffan ikväll istället! Ska även börja packa för först och främst Bjurträsk, sen blir det att packa för Älvsbyn/Kåbdalis eftersom jag hade tänkt fara direkt upp på stan imorgon efter skolan. Måste även kolla hur mycket pengar jag ska ha med mig överallt.

Förresten så är en ny header påväg, tack till Emelie som håller på med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0