träning




Träningen var inte alls kul tyckte jag, trivs bättre i Norsjö. Mycket snurriga övningar men när man väl kom in i det funkade det. Kände ingen eller jag visst vem en var (elin som går FL2) tyvärr så var emma sunnefeldt inte där, den enda jag känner hyffsat bra iallafall, aja klarade mig ändå. Men det blir nog ingen fler gång. Jag kan också medela att junior kronorna vann över tjeckien med 2-0 i en 5-nations turnering, Grattis säger vi till dom! tyvärr fick inte martin göra nått mål, men hörde att de skulle ha gått bra! Annars då, tar en paus från mitt pluggande, förresten så for jag och pappa förbi hemköp dom hade pisatagenötter!!! Så ska nog ta och äta dom medans jag läser lite mer engelska och sen blire nog topmodel. Förresten tack för kommentarna kul att läsa, fortsätt så!


Kommentarer
Postat av: vikkan

haha nej det var inte riktat till dig :O:O ;)

2009-02-04 @ 20:49:35
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0