tragiskt

Vi slutade skolan vid 13.00, sen for jag och amme hem till mig och hämtade målvaktsutrustningen och den är så himla liten vi måste hitta något annat. Vi anropar Phille, vi vill ha din utrustning. Iallafall vi for sedan ner på sunnanå för att träna lite, men eftersom nästan inga tjejer kom vare rätt tråkigt och vi gav upp. Jag är inte peppad efter att ha provat stå lite, jag är sämst verkligen jätte sämst. Aja det är väll mitt lag som får lida. Längtar istället till de övriga matcherna, dom ska bli roliga.



Idag vet jag inte vad jag ska göra ska ringa och prata med pappa och försöka få honom att skjutsa mig till Norsjö på träning. Om det itne blir det så är det väll bara att ligga i soffan eller nått. Är det nått bra på tv ikväll?

Kommentarer
Postat av: aammmee

du kommer att äga!

2009-02-17 @ 18:17:32
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0