tisdag

Ännu en tisdag har paserat, tänk nu har halva skolveckan gått. Vi är lediga på fredag känns skönt, fast måste säga att det känns jobbigt med spanska läxa till imorgon, engelska prov och kost och träning redovisning på torsdag. Aja det är bara att jobba på, det ska nog gå bra! Vad har jag gjort idag då? Skolan såklart, slutade 13:25 så begav mig mot stan för att kolla in en jeansjacka på gina, den passade inte mig så bra så ska kolla om jag hittar nån annan. Annars så fick jag bara med mig lite naturgodis hem, förresten skandal att det är slut på pistagenötterna. Såg att det var pga av dålig skörd dom inte fanns i sortimentet verkligen synd eftersom dom var godast! Iallafall det var min dag, hur har din dag sett ut hittils?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0