Tårta

Nu är jag hemma, äntligen kan jag väll inte påstå. Älskar att vara i Bjurträsk, allt är mycket roligare men det kanske inte är Bjurträsk utan min über bra kusin Matilda som gör det. De här senaste tre dagarna har jag suttit i en buss samanlagt ca 8 timmar kanske mer eller mindre. Inga bekymmer eftersom jag gillar att åka buss, med gott sällskap eller bra musik så går det finnemang.


Jag & mamma julen-08

Nu när jag har kommit hem till skellefteå så har jag firat mamma, vi har mest bara ätit tårta. Hade tyvärr inte hunnit köpt nån present åt henne men det ska jag ta och fixa antingen imorgon eller på tisdag. Mamma har även fixat lite med min rygg eftersom jag får ont i lungan/revbenen när jag anstränger mig. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Twilight måste läsa ut den snart så jag kan skriva min bokrecension. Jag skriver imorgon ciao.

Kommentarer
Postat av: vikkan

sluta älska bjurträsk , du ska fan vara hemma !

2009-02-09 @ 09:33:22
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0