tälje

Kom just hem från hockeyn, det blev vinst med 3-0 i öppenkasse. Riktigt härligt, det behövdes. Nu gäller det bara att vinna resten av matcherna. Bara två hemma matcher kvar, om det inte blir slutspel. Men jag missar ändå slutspelet eftersom vi far till Thailand. Jag hoppas på att möta HV71 i slutspel eftersom det har gått så bra mot dom! Tänk snart är säsongen slut, vad ska man göra då?

Imorgon slutar vi som vanligt 13.25 och då ska tjejerna i klassen spela lite hockey, målvakterna dvs jag, Emma och Amanda ska få pröva utrustningen osv. Jag vill verkligen inte stå, men lotten avgjorde och jag måste öva förfullt nu. För jag vill vara bra på det jag gör, jag har press på mig att jag ska vara i bäst i allt jag prövar på. Om det inte går bra så ger jag upp ganska fort. Därför har jag hunnit prova på de flesta sporter typ, basket, fotboll, segling, klättring osv. Skulle vara kul att få veta vilka sporter du provat?!


Kommentarer
Postat av: aammmee

Jag har prövat på hockey, fotboll och ridning! Men jag skulle också vilja pröva på innebandy =D

2009-02-16 @ 22:39:08
URL: http://amanta.blogg.se/
Postat av: idaa

ridning, innebandy,fotboll och hockey =D !!

Hockey är lungt roligast! ;)

2009-02-17 @ 15:19:35
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0