stan

Sitter och skriver med kusinen min, vi har just bestämmt att hon ska komma hit på fredag så ska vi se Wild Child på bio. Sen sover hon här till på lördag och nån gång på dagen tar vi buss eller bil till Bjurträsk där det är träning på söndag!  Nu längtar jag, bara 4 skoldagar kvar. Vad har jag gjort idag då? Jo jag har varit på skolan och efter det for jag upp på stan och köpte en födelsedagspresent åt mamma. Det blev en aik mössa, en såndär tigerränder och taggtråd. Jag fick också hem ett par skridskoskydd för femtiolappen. Såg lite utrustning jag skulle behöva ska försöka få ner pappa på stan imorgon så jag kan inskaffa ett par nya handskar och ett par byxor eftersom jag har storlek XL/54 på mina som jag ärvt av martin.
Nu ropar mamma, maten är klar skriver senare ciao.


Jag bjuder på dessa bilder från cuppen.
Bilderna är lånade av ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0