sovmorgon

godmorgon, jag har just duschat och ska snart göra mig klar men ska skriva ett snabbt inlägg innan. Idag blire skolan och sen utvecklingssamtal, inte min favorit direkt. Jag får alltid en klump i halsen och kan typ inte prata, jag är alltid rädd att dom ska säga hur dålig man är eller nått. Aja vi får se hur det går idag. Ikväll är det förresten hockey, det ska jag kolla på. Timrå är det vi möter ikväll, får se hur det går men hoppas på vinst.

jag bjuder på denna bild idag.
från vänster: Lina, Evelina, Viktoria, Matilda och jag.

Förresten för er som inte fattade vilka det var amanda och petz imiterade igår så var det Thea i början och jag i slutet. Men det kanske ni förstod?

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Härligt med sovmorgon :)



svar: Tack så mycket!

2009-02-19 @ 16:13:38
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0