snöstorm

Helst av allt skulle jag vilja börja det här inlägget med en massa svordomar. Jag ska först och främst klaga på att dom inte skottar bort snön som kommer, nä dom låter det ligga ca 2-3dm snö som man ska cykla igenom! Hallå, ploga iaf cykelvägarna?! Iallafall, när jag har dragit cykeln genom den förbaskade snön och kommer hem så låser jag upp dörren men sen går den itne och stänga så står i kanske 20 min och försöker stänga den, tar bort alla snö som möjligtvis kan stoppa den från att stängas, men den går fortfarande inte igen. Så då ringer jag pappa (som är i Stockholm,  ochtror jag att han kan göra nått?!) och medans jag pratar så blir jag så himla arg att jag bara smäller igen dörren som då stängs, men smart som jag är så öppnar jag och kollar vad som kunde ha varit felet? Men då går itne handtaget upp förrän jag typ hänger mig på det, så jag blir ännu argare och stänger därren igen. Så nu om nån möjligtvis ska hem till mig gå inte genom våran "vanliga" dörr.
 

Idag på skolan hade vi engelskaprov, tror att det gick ganska så bra. Efter det fick vi information om valen till tvåan. Rätt klurigt är det, men återkommer när jag har gjort alla mina val! Efter det hade vi k&t redovisning gick också bra, endel sa att våran (jag&rille) redovisning var bäst medans andra sa att vi hade rätt tråkigt. Aja bara Katarina tyckte om det så vi får bra betyg. Hur har eran dag varit?

Detta var ett rätt tråkigt inlägg kände jag! Ska gott göra er, men då måste ni berätta vad ni vill att jag ska skriva om? Skriver senare, ska hjälpa mama att skotta nu!


Kommentarer
Postat av: Ammmmee

Min dag har varit toppen förutam all snö som fallit=)

2009-02-05 @ 17:45:22
URL: http://amanta.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Usch, hatar när dom inte kan ploga! Dom vill typ att alla ska bli feta och börja köra med bilen överallt istället!



Okej det var ju bra, samma här ;)

2009-02-05 @ 17:59:02
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0