snabbis

Okej, har just kommit till pappas jobb. Här lämnat av lite grejer jag inte orkar ta med mig till Bjurträsk. Jag ska upp på stan nu och köpa lite godis och sånt, sen går bussen kvart över fyra tror jag?! Det blir nog bra, annars då jag har ingen aning om vad vi ska göra i Bjurträsk blir säkert det vanliga sitta vid tvn, prata hockey, se hockey osv.

Men nu ska jag dra mig, får se om jag skriver nått i helgen ni kan ju hålla utkik!




Bjuder även på en dagens:

dagens vill ha: värme
dagens klädsel: jeans, trekvartströja och en vit kofta.
dagens smink: fondation och mascara.
dagens frisyr: uppsatt med luggen på sne.
dagens låt: Can´t have you - Jonas Brothers
dagens plan: stan>Bjurträsk>Matilda
 dagens bästa: vänner
dagens roligaste: amme när hon ramlar i skidbacken.
dagens dummaste: inget jag kan komma på.
dagens drog: godis
dagens köp: ska köpa godis.
dagens godis: lösvikt
dagens humör: glader
dagens bild: jag & matilda på bumpern!

Kommentarer
Postat av: greger

sluta bo i bjur

2009-02-27 @ 18:19:19
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att se, fortsätt i samma stil

mvh

HADOOES

2009-03-03 @ 23:24:21
URL: http://rillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0