slut


Skolveckan är äntligen slut. Jag har just kommit hem, jag cyklade hem med Sofia och vi for vidare för att hämta målvaktsutrustningen. Jag har ingen aning om hur det här ska gå, men eftersom jag ska stå mot FL2 så läre väll inte gå så bra när ett par där spelar hockey. Aja jag ska göra mitt bästa, måste bara träna.


Ikväll blir det bio med kusinen, men först ska jag upp och möta henne på stan och där ska vi köpa hockeykort med Ida. På bion ska vi iallafall se Wild Child, till det blir det nog lite smörpopcorn. Smörpopcorn måste nästan vara det godaste som finns, man längtar alltid efter det när man ska gå på bio! Mycket godare än godis och chips tycker jag! Vad är erat favorit snacks?

Kommentarer
Postat av: Ewe

Popcorn utan tvekan! ;)

2009-02-13 @ 15:45:54
URL: http://stigsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0