skola

Har just sett klart top model 2, egentligen dom programen är hur gamla som helst och alla ser ut som skabb typ. Deras kläder/hår är verkligen inte snyggt! Iallafall idag har skolan gått riktigt snabbt, först språk i 1,5 h men vi satt mest vid datorn och gjorde annat så det var inte så jobbigt. Nu på onsdag ska vi redovisa vårt arbete om nån fotbollsspelare, haha minns inte vad han hette. Sen hade vi datorkunskap, där jag ocj kaj mest satt och tjollrade, vi pratade om vilka bilar vi ska ha när vi blir stora. Jag ska ha en jaguar (den på bilden nedan) men jag ska även ha nån där man rymmer barnen. Okej nu ska jag hålla mig till skoldagen och inte skela iväg igen, vi hade engelska även där satt vi vid datorn och gjorde lite övningar (spelade spel) och sen vare svenska där såg vi en film och sen inte så mycket mer. Så dennna dag har varit riktigt bra, men nu gäller det bara att hitta på något ikväll! Hur har eran dag varit, vad har ni gjort?


rätt söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0