skidor

Goddagens! Kom hem fån skolan för ett tag sen. Vi hade matte prov kändes som om det gick hyffsat men jag får väll se. De sista två lektionerna (idrott och friluftsliv) hade vi skidor. Körde en massa staffetter, sen skulle vi bygga olika typer av backar typ puckelpist, slalombacke, slörtloppsbacke osv. Var rätt kul men de flestas fötter var rätt frusna efteråt. Imorgon måste jag på skolan 08.30 när jag egentligen börjar 10.50 för att vi ska vara med i nån skrivartävling, känns ruttet. Men ett plus är att man får ha med sig fika & godis, mums!


En bild på mig och vikkan när vi åkte skidor på falkan, fast just här fikade vi.
 btw posén var inte tänkt, jag är bara en naturbegåvning?!

Aja, nu ska jag gå och se tv, jag skriver senare!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Åh vad jag blir sugen på fika och godis när du säger så! ;)

2009-02-11 @ 16:40:09
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Ammmmee

Du är TYRA BANKS!

2009-02-11 @ 18:03:45
URL: http://amanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0