skäms

Okej, riktigt taskig uppdatering idag. Men jag har faktiskt varit upptagen, dagen började med skolan, inga problem sen bar det av till stan kollade runt lite sen var jag tvungen att gå och fixa passet. Jag kan medela att jag såg för hemsk ut och min signatur var inte bättre. Aja efter det for jag tillbaka till stan där jag köpte min bikini med tillhörande trosor (ni får se sen), hockeykort och vax får se om jag vågar, ni som har vaxat benen gör det ont? Efter dessa inköp så cyklade jag snabbare än vinden hem, och väl hemma drog jag bara fram trunken och sen begav jag och pappa oss till norsjö för match. Matchen var absolut inget att prata om, men ett plus på Ida och Matilda som gör min dag! Nu ska jag gå och se hockeyn och äta semla, kom igen nu AIK krossa Djurgården!



(Ni får bilder på alla mina köp senare!)

Kommentarer
Postat av: vikkie

att vaxa benen känns inte äns. eller det är typ lite skönt?

2009-02-24 @ 21:14:59
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0