Sex och Chocolate

Nu är jag tillbaka i bjurträsk alltså inte hemma än så det blir inget långt inlägg. Igår steg vi upp halv 6 och gjorde oss klara, for till Norsjö och sen bussen vidare till Villhelmina. Blev en rätt bra dag. Vi kom 2:a i cupen, vi förlorade mot Storuman med 3-1 vann mot Lycksele med 9-1 och ännu en vinst mot Villhelmina med 6-0. Men jag, Matilda, Elsa, Johanna och Ida fick även spela med lycksele men det slutade med förlust mot storuman med 5-3. Jag fick även göra ett mål (mot Villhelmina) och ett ass. Ida var riktigt duktig igår och fick göra hela fyra mål. Matilda blev utsedd till matchens lirare och fick då ett nyckelband där det stod Sex & Chocolate, det ska hon använda varje dag hade hon tänkt. Aja, vi ska hitta på nått nu bilder och mer inlägg kommer ikv när jag kommer hem!



Grattis mamma!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack!! Det blir tårta när du kommer hem.Grattis till mål och ass.

2009-02-08 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0