saik - modo

Ikväll är det hockey som gäller, äntligen säger jag bara! Borta mot modo idag, fullsatt ska det också bli där borta. Jag tror dom flesta faktiskt far dit för att se Peter Forsbergs comeback. Själv tycker jag inte om hans speciellt mycket, visst ha var en grym hockeyspelare förut men itne lika bra nu. Jag fattar inte att Bengt-åke hade en plats åt han i LG-hockeygames, han har typ inte spelat på hur länge som helst och bara för att han har varit proffs borde inte han få en fribiljett. Aja jag ska iallafall se match och hoppas på vinst, vi behöver det! Det måste bli slutspel för Skellefteå AIK!


Martins första mål i elitserien var mot modo (dock under en träningsmatch)!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Jag håller med dig, han är ju inte bra längre, men jag tycker det är en kul grej att få se han spela ;)



Det målet minns jag tydligt, det var inte fult framspelat!

2009-02-12 @ 18:11:28
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0