roligt

Kvällen har jag spenderet med min bästa vän, Viktoria! Riktigt längesen så det blev mest att prata om allt som häder hänt. Men jag tycker att bästa vänner är dom man kan göra ingenting med men det är ändå roligt. Det är bara jobbigt om man måste göra nått precis hela tiden. Själv har jag hellre en bästis än flera "sämre" kompisar eller vad man säger. Viktoria har varit min bästa vän sen tvåan då hon flyttade hit, vi har hunnit med ganska mycket tillsammans. Och bara för att jag kom och tänka på det har ni läst att dom ska fylla igen mobackenbadet, dit brukade jag och vikkan fara och bada i bland. Nu får vi nöja oss med falkan, men det går perfekr eftersom de är där vi oftast badar. Man måste alltid simma ut till grundet och ta en sten. Förresten är det bara jag och vikkan som är 16 år och använder cyklop när vi badar? haha det blev ett lite konstig inlägg, jag börjar med att jag for till vikkan och sen om att bada, aja jag skriver bara det jag kommer att tänka på.



Förresten kul att ni kommenterar fortsätt så!
Ni kan gärna få skicka hemsidor med prisvärda sommarkläder eftersom jag är i behov av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0