onsdag

Goddagens, fick sluta tidigare idag på skolan, vi hade inget friluftsliv. Jag, kajsa och Thea gjorde nationella i engelska idag (speaking), gick inte så bra jag satt mest och avbröt alla, förlåt mig tjejer. Vi sa även samma saker varje gång vi pratade, dvs sämre betyg för att vi inte varierade oss. Aja jag får väll se senare hur det har gått. Annars då, dagen har flytit på som vanligt vi hade spanska redovisning om Feranando Torres, gick väll bra sen hade vi engelska såg Obamas tal, haha förresten när talet just börjar säger Sofia "han är fan fräsch!". Är det nån annan 16 åring som tycker det? Efter det vare matte som gällde men jag satt mest och gjorde annat och ändå ligger jag före i matteboken , jippi!

Ikväll ska jag plugga kost och träning vi har nått läxförhör imorgon och jag har inte ens kollat på det, när vi hade det här provet i åttan satt jag typ i två veckor och pluggade, nu tar jag en dag innan bra lisa. Aja fixar sig nog, sen är jag sugen på att åka skridoskor, nån som är på?


fl-hockeyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0