kycklingsallad

Goddagens, har just kommit hem från skolan och utvecklingssamtal. Det gick riktigt bra hade ingen frånvaro! Men man fick typ veta omdömena i fyra ämnen så jag vet ju inte hur det går i dom andra. Annars då idag är det torsdag vilket betyder sista dagen på skolveckan men imorgon har vi bara hockeydag så det blir som inte en riktigt skoldag. Jag måste förresten ha med mig lunch imorgon, och har ingen idé kanske blir det kycklingsallad som vanligt. Jag har alltid med mig kycklingsallad med pasta, kyckling, rödpaprika, svarta oliver, fetaost och äpplen. Om du äter kycklingsallad vad har du i din sallad då? Iallafall nu ska jag spela rebubbled och sen blir det att äta och hockey, jag hör av mig under kvällen. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0