HP

Har just gjort ett Harry Potter test och måste få skina med mina kunskaper

Längtar så oerhört efter premiären, jag ska självklart gå med mitt trogna hp freak viktoria! Vi har haft ett antal harry potter maraton då vi ser alla filmer på rad utan att sova, om nån somnar måste vi göra det en gång till för att klara det. Vi har endast klarat det 1 gång, vi är inte tappra. Aja det ska snart göras om så vi blir uppdaterade på våra repliker. I 9 gjorde vi till och med ett kolage i skolan med harry potter (daniel radcliffe) på och hängde upp de men det ska tydligen ha blivit nedbränt?! Ni kanske förstår att vi gillar HP, men gör du det?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Jo HP är riktigt bra, fast jag är inte ett sånt freeak som vissa andra är ;D

2009-02-05 @ 23:42:36
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: vikkan

haha fyfan så bra det är !

hp mataton snart ?

FUCK DOM SOM BRÄNNDE NER DET

2009-02-06 @ 08:34:24
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0