hockeykort

Det vart inga skydd på stan pappa surade, men istället styrde vi våran silvriga bil mot Piratkiosken. Där blev det hockeykort först köpte jag två packet. Fick Erik Karlsson på nå spec-kort, riktigt trevligt. Fick även Martin, kändes rätt onödigt när jag redan har han. Men då sålde jag de till pappa, så jag kunde köpa ett nytt packet. Då fick jag Erik Karlsson fast på vanligt kort, ännu roligare. Men jag väntar fortfarande på mina favoriter, de måste komma snart så jag kan sluta slösa mina dyrbara pengar! Vilken är din favorit hockeyspelare?


bjuder på en bild med Erik Karlsson.

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Vilken min favoritspelare är? Jyri Marttinen såklart!

2009-02-10 @ 18:38:13
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut mattias tedenby.

eller alexander fällström, inget snack om saken !

2009-02-10 @ 20:39:22
Postat av: Ida

Jag har massor men typ Tim Erixon och Victor Hedman=)

Dina då?=)

2009-02-10 @ 21:14:27
URL: http://iidakarlsson.blogg.se/
Postat av: ida nilsson

MOHAHAH!! LEE GOREN OFFCURSE!

Och söderström! får du han då köper jag av dig han :]..

2009-02-11 @ 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0