Hemma

Nu är jag hemma igen, jag och Matilda har haft väldigt roligt! Vi har mest suttit och nött rebubbled och pratat hockeykort och hockeyspelare. Men vi har även sett hockey och melodifestivalen och tränat. Jag måste bara tillägga att när vi är på bana 47 i rebubbled så blire strömmavbrott och alla baner far bort, inte en enda kvar. Vi vart inte så glada då, men annars har det varit idel galda miner med mycket skratt. Riktigt roligt!


ett antal år sedan.

Imorgon är de skola som gäller, jag känner mig inte peppad hade gärna sovit hela dagen. Men nu blir de inte så, det blir först skolan och sen hockey. Rätt bra de med!
Nu ska jag duscha, ciao.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hihi så söta ni va ! :P

2009-02-16 @ 17:26:20
URL: http://stigsdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0