helgen

Godmorgon jag har just ätit frukost och ska snart ta och plocka upp lite kläder på mitt rum så att det går att vara där. Gårkvällen var riktigt rolig, det bjöds på mycket fika, mycket skratt och massa annat. Det var då Jag, Matilda , Matilda, Vikkan och Evelina som var där, vi fikade såg lite let´s dance (nån som vet vem som åkte ut?), såg en skräckis (fast jag och evelina såg inte eftersom den var för hemsk) och spelade spel. Riktigt roligt att träffa alla igen! Jag kan också medela att jag och vikkan ägde i Vilda gester, det andra laget med Matilda och Evelina hade börjat och hade gått i mål så vi var tvungen att ta typ åtta stycken "pjäser" för att komma lika, och självklart så gör vi det vi var grymma!


Detta är så Matilda S, jag, Matilda N och Evelina, och ja det var igår.

Idag blir det iallfall hockey, och efter det ska jag möta upp med Kusinen och Ida så ska vi dra oss mot stan och äta nån stans. Sen far vi nog hemmåt och kanske ser lite melodifestivalen, spelar spel eller nått de har vi itne bestämmt. Sen sover dom här inatt ska bli riktigt kul! Men nu måste jag dra mig och plocka lite på rummet, jag skriver senare! CU


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Haha jag hade mardröm i natt om människor med maskar...

2009-02-21 @ 13:49:12
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: vikkie

det känns lagomt bra att vara bortklippt på bilden, jag var missanpassad redan då

2009-02-21 @ 16:27:22
URL: http://viktoooria.blogg.se/
Postat av: Ewe

Svar: Jo Lisa.. Haha, en bild på honom vet jag att du tyckte var snygg iallafall! ;P

2009-02-22 @ 11:17:48
URL: http://stigsdotter.devote.se
Postat av: sofia

Söt evve där! :]

2009-02-25 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0