glad


ungefär såhär glad är jag.


Just nu är jag på riktigt bra humör! Imorgon är det först kortdag på skolan och efter det ska jag upp på stan och köpa en bikini till Thailand känns att det kommer närmare nu (20 skoldagar kvar)! Efterdet ska jag ta och fixa ett pass, och sen blir det att fara till Norsjö för vi har träningsmatch. Tack pappa för att du skjutsar! Matchen börjar vid 5 tror jag, om de är nån som orkar pallra sig till Norsjö. Sen på söndag är det träningsläger, som jag ska på och på måndag pallrar jag och vikkan oss till Älvsbyn där de blir slalom och massa annat, can't wait!

Alltså såhär ser min vecka ut:

Måndag:skridskor?
Tisdag:skola>stan>polis (pass)>Norsjö (match)>hem.
Onsdag:skola med nationella>hem.
Torsdag:sovmorgon>skola med datakunskap prov.
Fredag:skola>bjurträsk.
Lördag:bjurträsk.
Söndag:bjurträsk>träningsläger>hem.



Kommentarer
Postat av: aammmee

Fan vad snygg ;D

2009-02-23 @ 21:11:42
URL: http://amanta.blogg.se/
Postat av: hansomercool

hahahaha bilden :D jag minns det som om det var igår

2009-02-23 @ 22:03:44
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0