full rulle



Bara ett kort inlägg nu, har väldigt mycket att göra och ändå sitter jag här?! Ska börja med att laga mig lite mat snabbt som tusan , sen ska jag göra mig klar (det lät som om jag skulle fixa min snygg, haha nae jag ska ta på underställ osv) och sen måste jag ringa pappa och be han skjutsa mig upp på norvalla eftersom jag ska träna med Clemens, känner mig itne ett dugg peppad. Känns som om jag kommer vara sämst, aja ska göra mitt bästa. När jag kommer hem är topmodel och jag ska hinna plugga alla engelska, får se om jag spelar in antm eller. Aja ska skynda mig så jag kanske hinner plugga engelska med.

Förresten vart är alla kommentarer?
Kom igen nu, kommentera!

Kommentarer
Postat av: martin

tönt !!!!!!!!!!!!

2009-02-04 @ 18:23:43
Postat av: Ida

Fin blogg du har=)

2009-02-04 @ 18:43:37
URL: http://iidakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0